Tuesday, June 7, 2011

kerja lagi..

Assalamualaikum WArahmatuallah..

hari nie hari pertama aku mula kerja kat GZ
tempat kerja lama aku before aku masuk u..
aku cuma mengisi masa lapang aja..
yang penting aku dapat duit.. hehehe...

bila dapat gaji nanti.. macam macam aku nak beli..
aku nak beli handphone,aku nak beli novel banyak banyak..
aku nak beli tue aku nak beli nie..
ok jangan berangan sekarang
sebab duit x da sekarang..
bila dah ada depan mata baru ko boleh berangan,, tq..:D






aku nak yang pink..:D





Ini Dalam pemerhatian..:D


bila lalu depan Funky tribe..
teringat seseorang.. dulu ada seseorang yang aku minat kerja kat situ..
umur dye 21 tahun.. budak utm..
mengamit kenangan..
okay hari nie best sikit sebab aku jumpa KAm and Azam..:D
i thought akan jumpa kam hari sabtu ahad actually tak..:D
kam and azam nie rakan sekerja aku..

kam aku anggap kawan baik aku sendiri.. lagipun dye non muslim...
azam pulak dah macam adik aku sebab budak nie muda 3 tahun dari aku..:D
cuma ada beberapa orang yang aku tak kenal sebab
masa aku masuk kerja dulu
depa x masuk lagi..
and ada kakak yang dah berhenti kerja..
miss moment with them.. :D

Alhamdulilah.. hari nie Allah tolong aku..
ada something wrong yang aku buat tadi...
Alhamdulilah Allah bantu aku..
almaklumlah 1st time kerja..:D

aku janji akan buat yang terbaik..
aku nak jadi insan yang sentiasa merendah diri..
semua manusia sama walaupun mereka berlainan bangsa dan budaya..
sebab Allah x pandang tue semua
tapi Allah melihat pada Takwa seseorang itukan..:D

ha aku nak g indonesia boleh tak?
nak jumpa Dude HArlino..
okay aku merepek.. :D
terima kasih baca blog aku...:D



pria idaman..:D

p/s: Alhamdulilah.. semoga esok lagi baik dari hari nie..:D


No comments:

Post a Comment