Sunday, July 11, 2010

HARI PERTAMA KULIAH

Hari ini mula kuliah....
disebabkan saya takowt x bangun so saya set la alarm....
pukul 5.30 jam phone bunyi....
saya extend ja.. cam malas nak bangun pulak... ish2....
lepastu... saya bangun jugak pukul 5.50 pagi and pergi mandi....
aduyai... shower penuh pulak...
lepas mandi.. saya kejut nana pulak...
then siap2 pergi kelas.....
pukul 7 kitaorang pown turun...
alhamdulilah bas sampai awal...
tak lah risau sangat....
sampai pintu kuliah orang pertama yang saya nampak LEE...
apalagi lambai la kat dia....
saya dan nana duduk barisan no 5 if x silap la....
awal kowt saya sampai..
DKG hari ini besar....
kelas pagi nie rupanya combine ngan budk2 len kos...
ok...MADAM KHAW pown masuk....
best jugak la...
1 jam setengah pown berakhir....
kitaorng dah lapar... cari cafe nak makn...
pagi nie breakfast bihun sup... pergh sambal warna merah sehhh.. dah la bnyk minyak...
x nk g situ lagi...then pergi library jap amek tiket sebab ada bengkel...
saya n nana decide nak amek hari selasa sebab kami x da kelas...
pukul 12 ada kelas kat lab 3...
mencari rupanya di COB...nasib baik jumpa.... masuk dulu sebab nak online...
lepastue nampak arel...
kami satu kelas...
kelas 1 jam ja... patutnya 2...
kelas habis....
pergi mall... jumpa kawan baik saya...
sorry x dapat makan sekali... saya kenyang lagi...
pergi mall... print ptptn dengan jpa.. dengan jadual...
balik ja hujan lebat sangat...
habis crocs saya... putih dah kotor...huhuhu..;(
penat jugak mencari bustop...
kaki saya dah la sakit... melecet....
alhamdulilah jumpa bus stop.n kebetulan ada bus ke sme...
terus nek...
esok... saya akan sekali lagi...
menimba ilmu.. untuk capai cita2 saya....

No comments:

Post a Comment