Tuesday, July 13, 2010

ALhamdulilah.......




Syukur pada mu yaallah kerana kau telah memudahkan segalanya...
hari nie sy x da kelas so saya decide nak settlekan pasal jpa n ptptn...
lepas makan tengahari dengan nana sya pown pergi kampus...
kami pergi ke cob...
untuk ambil cop pengesahan...
tiba2 kawan baik saya call...
so kami bertiga pergi sama2 ke bilik lecture...
saya tunggu dye di psb...
agak pening nak cari bilik lecture saya nie...
thanx bangat to MR HANAFI coz tolong kami...
lepas dapat ja kami terus ke mall...
nak pos.. kami guna pos express....
alhamdulilah settle semua...
thanx to my bestfrenz also coz help me tadi...
dah pukul 2...alamak.. saya dan nana ada taklimat nie... we already late...
kami pown pergi ke perpustakaan sultanah bahiyah(psb)...
CHOP....
napa ada gambar ASHRAF MUSLIM nie...
heheehe... saya nak bagitaw seperkara lagi...
tadi nana beli paper metro...
lepastuekan.... saya terperasan yang ashraf muslim nie
ada iras kawan baik saya la....
heheehe.. itu bagi saya la.. tapi orang lain x taw la...
hensem kan kawan baik saya..hehehehe...
x nak lah puji lebih2.. nanti kembang setaman kawan baik saya nie...






No comments:

Post a Comment