Monday, January 21, 2013

pengalaman baru



Assalamualaikum warahmatuallah.. 

selamat pagi.. selamat hari selasa.. now tengah cuti semester.
tamat sudah semester 5 dan welcome semester 6.
owh no.. i have 1 more year left.. lepas tue grade. Masha Allah..
sungguh pantas masa berlalu..
macam rasa baru ja daftar sem 1. 
okay back to our story..

okay.. actually nak share something..
hari tu masa musim exam aku pi temankan
cik roomate shooting... 
whoaaa cerita apa.. Musang tak berjanggut but bila keluar
kat TV jd CINTA GILA. yalah sebab macam rasa tak sesuai pulak tajuk tu kan.. 
tapi sehari jalah..dan pelakon tambahan.. but but but..
aku teruja sangat sebab aku baru tahu macam mana diorang nie shooting... 
setiap kali aku tengok drama aku taw dah process dia mcm mana.. 
best pengalaman baru.
sebelum tu aku dan cik roomate tengok siapa pelakon tu. kot ada pelakon yang aku kenal..
ececece.. hehehe.. sekali ada AIDIL AZIZ dan ADAM SYAH.. 
i know them.. AIDIL tu pelakon baru.. dia famous sebab cerita saiful nita..
ADAM pula famous cerita juvana.. 

kat sini ada lah beberapa keping gambar.. gambar menceritakan segalanya... :) 


setelah cik roomate di solekkan. lain sungguh muka beliau... :) 


sementara menunggu turn.. snap dulu.. :) 


 action!!!


done shooting.. :) 


with aidil aziz.. beliau hensem.. tapi Amar lagi cute.. :) 


cik roomate with Adam syah.. 


me with Adam syah...:) 

penat sungguh jadi PA artis nie.. (perasan)..
tak adalah.. just temankan yana ja.. sebab risaukan dia. so lebih baik ikut kan kan..
pengalaman yang best.. :)

assalamualaikum... :)

No comments:

Post a Comment