Thursday, March 29, 2012

Lost World Of Tambun Part 2


Assalamualaikum warahmatuallah... :)

La ni baru sempat nak update blog.. Nie ha.. cheq nak sambung cerita pasai pi tambun hari tu. Sibuk yang amat membuatkan cheq tak sempat nak mengupdate cerita masa kat tambun.. Alhamdulilah... lepas una hantaq kami ke Tambun,kami pun apa lagi... masuk dengan perasaan suka gembira..rasa seronok aja yang berada kat kepala ni.. memang tak fikir program and assigment dah.. hehe..

Bayaran dikenakan sebanyak RM 45 sahaja dan ianya sangat la berbaloi kerana macam macam ada dalam ni.. Ada zoo,ada funfair,ada kolam air panas.. ada macam macam la. dan kami belajar mendulang bijih timah. Owh yeah.. tapi semua aktiviti tu hanya dirakamkan didalam minda kami kerana kami tak bawak masuk kamera sebab semua nak mandi so tak ada yang nak pegangkan kamera.. :)

Apa pun objektif kami tercapai.. :) Gambaq kat bawah ni semua lepas kami sudah mandi dan nak balik.. masa ni semua orang tak ada semua orang dah balik.. and we are a last person yang keluar.. anyway sempat juga beli souviner untuk... okay ignore this.. :


Gambar diambil masa tunggu depa.. so kami capture dulu..:)




we are 1 big family... :D


candid time.. bila masa fizah ambil pun cheq tak taw.. :)


super power muslimah.. love u gurls.. :)


all my brother.. sebab depa lagi tua dari aku.. oopppsss...:D


korang ambil gambar dengan siapa tu? hehe


pintu masuk..:) amier and azie..


baa and hani.. :D


its me.. :D




selamat tinggal tambun... :D

Perasaan yang sukar digambarkan... masa ni kami memang gamble la.. hehehe.. masa balik ke Alor setar macam macam berlaku.. anyway,this is not our last percutian,insyaAllah kami akan ketempat lain pula.. :D

selamat study.. :D


No comments:

Post a Comment